"Dumnezeule, nu mă lăsa până ce nu voi fi reuşit să iau forma pe care o aştepţi de la mine. Încearcă cum crezi că e mai bine, câtă vreme ai să doreşti, dar nu mă arunca în grămada de fier vechi a sufletelor."

Vrajitoarea din Portobello, Paulo Coelho

miercuri, 16 martie 2011

“ Nu-ţi mai face femeia treabă în casă. Fute-o! ”

Te-ai întreba, desigur, ce legătură are una cu alta. Orice bărbat deştept ar trebui să-şi fi dat seama deja despre asta. La berea cu rom, de după serviciu, bărbaţii se confesează. Eram copil şi tata mă lăsa să stau, cu un suc în braţe, lângă el şi colegii lui… Unul spune că femeia lui nu prea se ocupă de gospodărie. Nea’ Sandu, macaragiul, le explica celor mai tineri:

“- Nu-ţi mai face femeia treabă în casă. Fute-o! ”

Nu înţelegeam eu atunci ce vrea să spună românul nostru, mai dând peste cap un păhăruţ de rom, stins cu bere la halbă. Parcă să zic că am mai auzit despre asta şi când am crescut mai mare. Eram deja convins că expresia are de a face cu violenţa conjugală. Credeam că macaragiul Sandu nu şi-a dus vorba pân’ la capăt. Că a vrut să zică: “Dacă nu face treabă în casă, fute-i două peste bot!”

Am descoperit, recent, că nu despre asta-i vorba. Scrie la ziar că s-au făcut studii: Sexul le face pe femei mai harnice. Profesorii de la o universitate din Anglia susţin că orice bărbat care vrea o soţie harnică în treburile casnice, trebuie să îi ofere acesteia cât mai mult sex. Deci asta vroia să zică nea’ Sandu macaragiul. Un om simplu… şi mie mi-a luat 25 de ani să înţeleg…

Hai gata, vă las cu poveştile… mă uit pe jos şi am impresia că tocmai trebuie dat cu mopul. Să vedem… :D

Niciun comentariu: